Khamis, 3 Mei 2012

Aku, blog bersawang dan facebook

Aku kerap kali membiarkan blog aku ini bersawang. Bukan aku tidak punya idea tapi aku leka melayani Facebook hingga aku lupa untuk menjengok blog ini apatah lagi untuk update blog ini.
Idea kadang-kadang banyak dan sememangnya aku punya idea tapi aku tidak punya ketelusan untuk meluahkannya di sini.

hydrangea
Aku suka melayani facebook bukan berchatting atau meng-up date status tapi GILA menjengok fb orang lain menyelelongkar foto-foto orang. JANGAN SALAH SANGKA YA. Aku suka melihat foto bunga dan pokok-pokok yang cantik. Sebab itu rakan FB aku kebanyakannya yang mengemari orkid, Angloenema, bunga raya, bunga ros dan lain-lain. Hatiku rasa tenang melihat keindahan bunga milik orang lain. Suatu hari nanti aku berjanji aku akan cuba untuk memilikinya bila aku sudah punya rumah sendiri.

Bulbophyllum vinaceum

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kasi Laju Sket..