Ahad, 25 Oktober 2009

Tak ada IDEALAH PULA


Nak sambung cerita semalam tak ada idea pula. Jangan salah sangka ya.. saya memang kuat berangan. Sekarang ni saya masih lagi belajar. So, tak dapat nak focus sangat kepada perkara yang saya minat iaitu berkarya. Kebanyakan cerita -cerita mengarut kat sini adalah rekaan semata-mata untuk saya kumpul dan jadikan idea ... Cita-cita nak siapkan novel sebelum umur 35 tahun.... Saya hanya ada draf sahaja tapi tak berapa pandai nak buat panjang-panjang..
Bagilah idea skit untuk saya reka cerita mengarut tapi masuk akal...

2 ulasan:

  1. Thank you for following my blog. Your blog is nice and informative. Please vote me for People's Health Blogger Awards. For more information please go to my blog health-care-you.blogspot.com
    Alternatively you can directly vote by clicking this LINK

    BalasPadam
  2. kalau nak buat novel tu...buat lah skit-skit .nanti siap lah...

    BalasPadam

Kasi Laju Sket..