Sabtu, 14 Januari 2012

Kenangan Mendaki Gunung Rabung Perasu, Gua Musang Tahun 1996

Sekali sekala melayari Facebook membuka ingatan silam pada teman-teman yang telah lama kutinggalkan. Semenjak detik terakhir kaki melangkah meninggalkan pintu pagar sekolah, itulah hari terakhir aku bersua dengan teman-teman persekolahan.
Setelah sekian lama aku terlupa pada mereka, hari ini mindaku terusik jua tatkala membelek album foto lama. Berkait dengan FB dan album foto lama, aku cuba meng'upload'kan foto-foto yang di ambil semasa Ekspidisi Perkhemahan Mendaki Gunung Rabung di Perasu, Gua Musang Kelantan. Kalau tak silapku tarikhnya sekitar bulan Mac tahun 1996. Ahli ekspidisi ini tidak ku ingat berapa orang tapi nama-nama teman yang masih aku ingat ialah, 
  1. Marizan Ismail
  2. Norasmawati Hassan
  3. Rokiah Bt Abd Wahab
  4. Zawatie
  5. Azila
  6. Azizah
  7. Rosmaria
  8. Saiful
  9. Yuzi
  10. Isma Dani
  11. Cikgu Yusuf 
  12. dan beberapa orang lagi ..
 Berapa hari camping? Aku pun lupa tapi rasanya kalau tak silap 3 hari juga berkampung di kaki dan puncak gunung yang tertinggi di Kelantan itu.
Aku walaupun berbadan kecil tapi semangat besar dan nyatanya semangatku goyah juga. Hari pertama pendakian aku berjaya sampai ke ..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kasi Laju Sket..