Ahad, 25 November 2018

Lamunan Seorang Pencinta

Sampai saat ini, cuma kamu yg terlalu dalam menyentuh hati ini.. Mungkinkah ini yg namanya cinta sejati!
Aku tak berharap kesempurnaanmu.. Kerana aku ingin melengkapinya dengan kekuranganku.
Cinta sejati tak datang dari tatapan mata tapi dari hati. Jika ada keraguan di hatimu, dia bukan untukmu.
Untuk mu Sekarang… Jika engkau mencintai seseorang.. Maka Cintailah sekadarnya saja.
Aku yakin, cinta sejati itu akan datang, kerana aku masih mempunyai harapan, walaupun pernah di kecewakan.
Kalau sekarang kita diuji dengan perasaan..
Jangan sesekali rasa kalah..
Satu hari Allah balas dengan
Hadiah terindah
Cinta hanya tumbuh di taman hati. Cuma hati yang suci yang dapat memupuk cinta sejati.
Semoga cintamu pada_NYA menjagamu dari angin2 keburukan yang mampu membuatmu lalai akan perintah_NYA.
Ya Allah, jika dia memang bukan untukku, berikan aku keikhlasan untuk  merelakannya bersama dengan orang lain.”
Jika ingin mendapatkan pasangan yang baik maka perbaikilah diri kita terlebih dahulu
Aku mencintai dia kerana agamanya dan kerana cintanya kepada Maha Pencipta, Andai dia hilangkan cintanya, maka hilanglah cintaku pada dia, Cinta dia terhadap Maha Pencipta mendekatkan aku padaNYA, Dan Kerana Cinta pada Illahi jugalah yang menyebabkan aku memilih dia.
❤️❤️❤️❤️
Jangan mencari yang terbaik,
Tapi ,
Carilah yang ingin bersama-sama menjadi lebih baik.
Jangan menjadi yang sempurna,
Carilah yang melengkapkan kekurangan mu .
#soulmate.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kasi Laju Sket..